Схема самоаналізу уроку вчителем Повністю відповідає вимогам особистісно орієнтованої педагогічної парадигми: 1. Обгрунтування структури уроку. 2. Взаємозв'язок навчального матеріалу з наступним і попереднім. Методи досягнення цілісності знань, здобутих учнями на уроці. 3. Урахування індивідуальних особливостей і можливостей учнів певного класу. 4. Мотивація навчання. 5. Інформаційна насиченість уроку; яку додаткову літературу 6. Способи усунення перевантаження учнів. 7. Раціональність методів навчання, які використовувались. 8. Забезпечення диференціації на уроці. 9. Ефективність роботи з розвитку розумових здібностей учнів, формування світогляду, моральних якостей особистості. 10. Рівень культури розумової праці учнів на уроці. 11. Способи формування навчальних умінь і навичок. 12. Методика оцінювання й обліку навчальних досягнень учнів, шляхи її вдосконалення. 13. У чому проявляється формування почуття відповідальності учнів за навчальну працю. 14. Що сприяло розвитку самоосвіти учнів; роль їхньої самостійної роботи у процесі проведення уроку. 15. Рівень навчальних досягнень учнів. Якість засвоєння нового матеріалу. Продуктивність праці учнів на уроці. 16. Дотримання педагогічного такту і вимогливості до учнів. 17. У чому полягають недоліки й помилки у проведенні уроку. Шляхи їх подолання.
|
|