Схема самоаналізу уроку вчителем

Повністю відповідає вимогам особистісно орієнтованої педагогічної парадигми:

1.         Обгрунтування структури уроку.

2.         Взаємозв'язок навчального матеріалу з наступним і попереднім. Методи досягнення цілісності знань, здобутих учнями на уроці.

3.         Урахування індивідуальних особливостей і можливостей учнів певного класу.

4.         Мотивація навчання.

5.         Інформаційна насиченість уроку; яку додаткову літературу
використано.

6.         Способи усунення перевантаження учнів.

7.         Раціональність методів навчання, які використовувались.

8.         Забезпечення диференціації на уроці.

9.         Ефективність роботи з розвитку розумових здібностей учнів, фор­мування світогляду, моральних якостей особистості.

10.    Рівень культури розумової праці учнів на уроці.

11.    Способи формування навчальних умінь і навичок.

12.    Методика оцінювання й обліку навчальних досягнень учнів, шляхи її вдосконалення.

13.    У чому проявляється формування почуття відповідальності учнів за навчальну працю.

14.    Що сприяло розвитку самоосвіти учнів; роль їхньої самостійної роботи у процесі проведення уроку.

15.    Рівень навчальних досягнень учнів. Якість засвоєння нового ма­теріалу. Продуктивність праці учнів на уроці.

16.    Дотримання педагогічного такту і вимогливості до учнів.

17.    У чому полягають недоліки й помилки у проведенні уроку. Шляхи їх подолання.

 

  1. ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ    про атестацію педагогічних працівників

 

 
close