Алгоритм дії під час повітряної тривоги

ДОВІДНИК З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ

Поради з самовиховання

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.

2. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).

3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.

4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.

5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –"ні”.

6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі "не заривайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, "Я мушу”.

7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?

8. Твій організм здатий до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.

9. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих. Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.

Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?

·    Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго 

пам’ятає;

·    Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.

·    Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.

·    Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується.

·    Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.

·    Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: пам’ять любить різноманітність.

·    Уява покращує пам’ять

·    Або як запам’ятати найбільше

·    Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)

·    Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.

·    Легко пригадується тільки те, що уявив.

·    Не думай словами – думай образами.

·    Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.

 

 

close