П`ятниця, 19.10.2018, 16:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Лубенська загальноосвітня школа № 2

Форма входу

Надходження благодійних внесків

ПАМ’ЯТКА благодійникам,

які планують здійснити благодійний внесок до закладу

загальної середньої освіти

1. Благодійна діяльність регламентується законодавчими актами та нормативними документами (перелік додається).

2. Благодійні внески можуть бути виключно добровільними! Допомагати навчальному закладу чи ні – це Ваше особисте рішення. Ніхто не може контролювати здійснення Вами благодійної допомоги.

3. Благодійні внески у вигляді коштів не можуть прийматися працівниками навчального закладу.

4. Переказ благодійних внесків Ви можете здійснити на спеціальний розрахунковий рахунок навчального закладу, що розміщений на інформаційному стенді та на сайті навчального закладу, через каси банку, інтернет-банкінг, платіжні системи тощо. У будь-якому обраному Вами варіанті обов’язковим є відповідне оформлення у бухгалтерському обліку.

5. Якщо благодійний внесок робиться у грошовій формі слід зазначати цілі, на які внесок призначається. Якщо благодійник не вказує цілі, то керівник навчального закладу може направити благодійні кошти на першочергові потреби, пов’язані виключно з основною діяльністю.

6. Благодійник має право здійснювати контроль за цільовим використанням благодійних внесків, у тому числі шляхом отримання інформації на письмовий запит, участі в загальних зборах батьків, де вирішуються питання надання благодійної допомоги та/чи заслуховується звіт про використання благодійної допомоги. Ви можете вимагати позачергові звіти про використання благодійної допомоги.

7. Благодійник має право отримувати звіт про використання внесків.

8. Щомісячний звіт адміністрації навчального закладу щодо залучення та використання благодійних внесків у рекомендованій Лубенською міською радою формі розміщується на сайті та інформаційному стенді навчального закладу.

9. Ви маєте знати про обов’язковість щорічного звітування керівника навчального закладу на загальних зборах (конференціях) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості.

10. У разі примусового збору коштів, фактів дискримінації дітей або порушення вимог діючого законодавства України Ви завжди можете звернутися за Телефонами Довіри до дирекції школи за телефоном 7-17-74.

 

Необхідний перелік нормативних документів

 

  • Конституція України, Цивільний кодекс України, Бюджетний кодекс України;
  • закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про благодійну діяльність та благодійні організації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
  • постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.2000 № 1222 «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування»; від 17.08.1998 № 1295 «Про затвердження Порядку розподілу товарів, отриманих як благодійна допомога, та контролю за цільовим розподілом благодійної допомоги у вигляді наданих послуг або виконаних робіт»;
  • накази Міністерства фінансів України від 25.09.2015 № 840 «Про затвердження Змін до деяких Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору»; від 12.10.2010 № 1202 «Про затвердження Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (НП(С)БО) в державному секторі 121 «Основні засоби» та 123 «Запаси»»; від 26.06.2013 № 611 «Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядок його застосування» та «Про затвердження Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями бюджетних установ»;
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 02.06.2004 № 440 «Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (ради) загальноосвітнього навчального закладу»;
  • наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.04.2011 № 398 «Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу»;

Згідно рішення сесії Лубенської міської ради, благодійні внески надаються фізичними та юридичними особами виключно в письмовій добровільній формі. Всі кошти перераховуються благодійниками на спеціальний рахунок школи в банку. Ні адміністрація, ні педагоги готівки не отримують для здачі до банку.

Станом на 27 листопада 2017 року отримано 51568 грн. З них кошти витрачені лише на потреби дітей, а саме:

1. стільці в навчальний кабінет для підгрупи англійської мови – 3180 грн.;

2. художня література для учнів молодших класів – 1520 грн.;

3. штучні ялинки в новозбудований актовий зал (3 шт.) – 7568 грн.;

4. медикаменти для шкільного медичного пункту – 2500 грн.;

5. електролампочки в навчальні кабінети – 4902 грн. 83 коп.;

6. дезинфікуючі засоби для шкільних туалетів на миючі засоби для шкільної їдальні – 2092 грн. 60 коп.;

7. лінолеум в 3 навчальні кабінети – 29006 грн.

Всього витрачено 50769 грн. 43 коп., залишок – 798 грн. 57 коп.

Будемо щиро вдячні за допомогу навчальному закладу.

Наші реквізити:

Лубенська ЗОШ № 2

р/р 31551301179973

МФО 831019

ЄДРПОУ 25165950

ГУДКСУ у Полтавській області.

Призначення платежу: благодійні внески на потреби школи.

Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz